Bereik een optimale telefonische bereikbaarheid

 
 
Voor een huisartsenpraktijk is een goede telefonische bereikbaarheid een must. Dat weet u al, want er wordt door huisartsen veel geïnvesteerd in de bereikbaarheid en in de service naar de patiënt. Op drukke tijden en in kleine praktijken staat de bereikbaarheid wat vaker onder druk. Soms zijn de verbeteropties dan eenvoudig. In deze workshop laten we u zien wat er allemaal mogelijk is voor uw praktijk
Leerdoel
  • De technische oplossing – het telefoonsysteem – zo optimaal mogelijk inzetten
  • Processen in de huisartsenpraktijk effectief inrichten rond telefonische bereikbaarheid
  • Referentiekader van goede telefonische bereikbaarheid creëren
Inhoud workshop

De markt voor oplossingen van goed telefonisch bereikbaar zijn is volop in beweging. Internetbellen, mobiele telefonie integreren in vaste telefonie, koppeling van telefonie met HIS systemen: er is steeds meer mogelijk. Deze workshop is gericht op bewustwording en kennisoverdracht:

  • bewust worden dat een goede telefonische bereikbaarheid meer omvat dan het hebben / aanschaffen van een geschikte telefooncentrale.
  • optimaliseren en verbeteren van de telefonische bereikbaarheid door aanpassingen in de praktijkvoering.
  • vergroten van kennis van de telefonieoplossingen (functionaliteiten).
  • geven van tips en trucs om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren.

Voor meer informatie en inschrijving, zie de LHV website.